nä fy fan.

Nu vill jag bara hänga mig. Haha. Har haft så otroligt mycket i hjärnan den här veckan med allt som ska fixas hit och dit, ringa och boka om. Ja ni hajar. Tur att det ändå varit en lugn vecka i skolan. MEN ändå stressar jag upp mig. Typiskt mig. Men förhoppningsvis efter helgen eller redan imorgon så är allt det över och jag har gjort klart allt jag ska. Puuh. GE MIG HELG!
Lite för mycket i hjärnan för mig just nu med allt.
Glömde till och med gå till apoteket för att hämta ut tabletter mot mensvärk i min nästan 2 timmars rond idag. Slutade liksom på jobbet strax efter kl 16 men ändå kom jag hem 17.45. Haha. Ja lite mycket kan man säga.
Men det var roligt på fritids idag. Spöktunnel och godis. Alla som känner mig vet att jag är ganska harig. Och inte var det bättre idag. Haha. Jag och Erika gick tillsammans och vi var nog räddast.
Slutar tidigt imorgon så då ska jag fixa det sista och sedan, pusta ut. Fest hela helgen blir det eftersom det inte är några matcher. All in sa jag.
Vågar jag det?



det är bara du som ler, det måste vara nåt fel på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback