måndag.

Var en skön dag på jobbet. Lugnt och stilla, trots allt. Inte speciellt mycket att göra. Och mindre blir det. En bra vecka med andra ord. Till min lycka fick jag även reda på idag att jag kommer få lön imorgon för det jag jobbat in. Trodde jag inte, utan väntade mig att få in allt nästa månad. Suprise! Love it. Då kan man minska "inköpslistan" lite grann också. Så slipper man ta allt på en gång. Perfekt!
Annars idag åkte vi och fixade iläggen till mina skor så jag får heeelt ordning på mina benhinnor. Hoppas jag. Kan inte göra så mycket mer nu mer än att vila. Håll tummarna för att jag slipper dessa problem något mer.
På onsdag tänkte jag göra ett försök att se om dom fått några svar på mina prover. Och förhoppningsvis få ordning på magen. Sedan är det bara full fart framåt.
Precis som det ser ut nu. Jag bara kör.



alla dansar och jag tänker är du också själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback