lördag kväll då.

Inga nya skor idag iallafall. Kan ju köpa dom i veckan istället. Men det hade ju varit kul att inviga dom ikväll redan. Skor är ju verkligen heligt för mig så jag har ju en eller tre par sisodär. Har säkert 5-6 par som är oanvända, highheels som andra. Haha. Jag vet jag är hopplös när det gäller skor. Kan köpa hur mycket som helst. Just love it!
Så ikväll blir det lite firande av GP och Hagman som fyllt år. Södertälje blir det nog visst också. När jag väl varit ute senaste nu två ggr så har det varit södertälje av alla ställen. Haha. Alltid kul att köra på något nytt. Så jag klagar inte.
Men det ska bli trevligt. Och inte bara sitta hemma och bli rastlös ungefär vid kl 23. Men som sagt det är match imorgon hemma i Skogsäng kl 14.30 mot Skuruiterna. Det gäller att ladda! Långt ifrån all in för mig ikväll alltså.
Kul att få träffa gänget igen iallafall.



hennes ögon svänger åt olika håll, folk vänder sig om...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback