liten hair-makeover.

Japp idag var det äntligen dags för mig att sätta mig i salongen där Sarah jobbar. SOM jag har längtat. Har ju faktiskt inte varit och fixat håret på ett halvår (!?) Vilket är väldigt lång tid för min del. Dock var jag ju borta i 3 ½ månad också. Så självklart är det ju därför.
Hon fick fria händer som vanligt, förutom att jag fortfarande vill ha långt hår.



Lite bilder innan Sarah tog sig an mitt då hemska hår.

Ja för innan frisörbesöket var det hopplöst. Usch. Slitet, glanslöst, färglöst och oformbart. Blä. Så skönt att ha fått bort allt det där. Aaah, befrielse.



Och bilderna efteråt. Är riktigt nöjd! Tack Sarah, big heart!

Ja bilderna är ju inte jätte toppen men iallafall så att man ser skillnad.
Snart är det mys med familjen framför tvn. Jag och pappilu har köpt lite hallon & blåbär och så självklart glass till.
Blev jobb idag också, och resten av veckan. Fick nämligen tider imorgon också. Kör hårt!
Ska också ringa min läkare imorgon för att få bukt med magen min. Blä.

det gör inte o

Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

det ser jättefint ut =)

Postat av: angelique

Maria: tack så mycket! :)

2009-10-13 @ 15:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback