lite tisdag.

Uääh. Trötter. Kan man ha mer i huvudet? Kan man försöka hinna med MER på mindre tid..? Det är frågan. Tänk att när man knappt har tiden så måste man kirra ALLT och när man har allt tid i världen så finns inget att trixa med. Men så är det väl alltid antar jag. Smällar man får ta. Så minsta lilla tid över så har jag rusat runt på olika ärenden, och det är inte slut än. Men förhoppningsvis efter den här veckan slipper jag samma stress.
Och gärna mer svar än jag fått hittills. Vilket i och för sig varit bättre än någonsin. Så mera positivt tack!
Blev "pålurad" billigare abonnemang på mobilen, vilket är toppen. Och jag lär ju aldrig byta från comviq iallafall så det kvittar. Men frågan är om jag verkligen blev pålurad mobilt bredband? Jag funderar ännu. Bra pris och allt det där, men behöver jag? Nåja, ingen återvändo bara att köra.
Fortfarande så undrar jag vad jag ska vara på lagets halloweenfest. Det är fan inte lätt.



känner mig som en främling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback