life is a funny way.

Som tidigare noterat var jag ju i Södertälje (av alla ställen) och träffade Iida. Det var kul att prata gamla minnen från Mallis och käka en bit man och gå i affärer. För trots allt hade vi rätt mycket att ta igen. Och så peppade vi varandra en del till Magaluf Reunion. Det kommer bli galet. Än så länge är jag inte nervös över resan men tro mig, det kommer. Innan lär jag vara helt paralyserad. Jag får ta mig ett (några) järn innan jag kliver på för att vara lite lugnare. Som ni vet är båtar och vatten det absolut värsta jag vet.
Men ändå är jag dum nog att utsätta mig för det här. Jag har bara mig själv att skylla.
Snart middag och sedan handbollsträning. Skulle aldrig sagt att det kändes bättre, för jag skojade bara. Det braiga gick över. Tack för det.

Yes nu börjar nya nedräkningar, 36 dagar kvar.



och nu jagar jag morgonen längs avenyer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback