ladda inför match.

Ja inte fan blev fredagen snabbare ju längre det gick. Nu blir man sådär trött-rastlös. Har ni känt den känslan förut? Jag har haft det ett par ggr. Inte as kul. Hellre piss trött så man kan gå och lägga sig. Eller iallafall något roligt att göra. Svårt en fredag, egentligen inte.
Och inte fick jag tag i Jimmy heller. Äsch rätt skönt att bara chilla. Inte alla som klarar det.
Fick en trevlig pratstund med Linda iallafall. Vi lyckas tydligen ha träningar samma dagar och nu även matcher samma dagar. Så hon var hemma och tog det lugnt hon med. Får vi se om vi ses i stan imorgon eller så.
Kan ju konstatera att Idol INTE är mitt favoritprogram. Icke icke icke. Men tyvärr går det inget bättre på tv en fredagkväll såhär dags. Blä. Och fick tips att kolla på film men har ingen som jag är riktigt sugen på. Så sitter vid datorn och har Idol på i bakgrunden. Det får duga.



Haha jag DÖR när jag ser den här bilden! En av många köriga bilder från studenten. Och denna har Cissi hållit gömd i över två år, inte okej! Haha. Japp. Jag dör. Sorry Cissi, jag var tvungen.

35 dagar kvar.

jag ligger på sängen och tänker, tänk på mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback