en väldigt märklig morgon.

Ja inatt sov jag lika bra som inte alls, så bara det kändes inte som vanligt. Vaknar av att mobilen ringer när jag äntligen fått sova en timme, hajade inte att jag skulle svara förens det var försent. Och tyckte telefonnr var likt min läkares, men varför skulle han ringa? Visst jag har ringt som en tok till honom men det är ju upp till mig att höra av mig med mer problem. Men det ringde snart igen från samma nr och jag svarade något skeptisk.
Och det var minsann ett mycket märkligt samtal.
Det var nämligen rektorn från en skola i Tullinge som fått mitt nr av Angelica. Deras gympalärare är nämligen sjuk idag och behövde en vikarie, så då hade hon frågat om inte Angelica hade någon hon kände som kanske hade tid idag att ta över lektionerna.
Vips så gick samtalet till mig. Haha. Jag var ganska paff men antog erbjudandet såklart. Ska tacka Angelica sen. Eller kanske inte, beroende på hur ungarna är. Haha.
Men det ska bli riktigt kul iallafall. Årskurs 1 och 4 ska jag ha. Får se hur jag lägger upp det. Och framför allt, hur det går.
Så önska mig lycka till för idag är jag gympalärare för en dag. Haha.



för många leker kung och vänjer sig vid kostymen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback