helg så att säga.

Idag är det lördag vilket kändes i kroppen. Så länge som jag sov idag har jag inte gjort på ett tag. Igår var jag med Cissi i skärholmen ett tag, riktigt skönt att åka dit en fredagkväll någon timme innan dom stänger. Inte direkt så folk trängs. Sedan åkte vi till mig och pratade massa skit. Har man inte setts på ca 5 månader så är det läge att prata av sig.
Idag är det fest för Emilia som fyllt 21. Ska bli kul att träffa tjejerna igen. Var ju som sagt länge sedan. Så det är det enda som är planerat för dagen, och det är liksom ikväll.
Imorgon är det match igen, äntligen! Hemma match mot Haninge, Skogsängshallen kl 14.30. Ska bli riktigt kul! Hoppas att man håller bara.



som en gammal, ja som en gammal vän...

Kommentarer
Postat av: stina

jag var på skärholmen en riktigt snabbis i torsdags eftermiddag :P

Postat av: angelique

stina: jaså! och ingenting säger du :P

2009-10-04 @ 18:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback