bk salem är dom bästa.

Vilken halloween fest! Riktigt kul! Och att alla verkligen hade gått in för det, kör hårt! Sådär ska en lagfest se ut. Trodde minsann inte att klockan hade hunnit bli så mycket men kom hem vid halv 4 imorse. Haha. Ja tiden går onekligen fort när man har roligt. Flera sådana!
Så känner jag att jag börjar bli sjuk, jätte kul. Kan ju vara för att man inte hade allt för varma kläder på sig när man gick hem. Men whatever. Sedan kunde det ju varit lite bättre mot slutet än vad det blev. Men sådant som händer. Jag tänker på dig. Men det vet du. Jag hade mega kul och hoppas att alla andra också hade det.
Ikväll är det födelsedagsfirande av Vranko som jag tidigare nämnt. Det ska bli roligt! Får se om den festen klår det igår. Bara man har en bra inställning så går det bra. Snart vankas middag och sedan göra sig i ordning för att åka iväg.
Hur ser eran kväll ut?



ta mig till kärlek, ta mig till dans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback