11 oktober.

Söndag idag. Och INGEN match..!? Det känns lite tomt och tråkigt. Samtidigt som det känns i kroppen att vi spelade igår, lite öm och lite sliten. Precis som det SKA vara. I love it! Men jag hade inte tackat nej till en liten trevlig match idag heller. Jag har kommit in i ett handbollsstim. Bara älskar det.
Så kul som handboll varit det senaste året har jag nog inte tyckt sedan jag var liten. Jag uppskattar det på en perfekt nivå. Min nivå.
Så skorna på hyllan kommer nog inte inträffa inom de närmaste åren. Om jag fortsätter att känna såhär.
Och på tal om handboll så tänkte jag ta mig iväg och kolla på herrarnas match i Skärholmshallen senare i eftermiddag. Dom möter Cliff. Kan bli en svår match, men jag tror att om killarna har rätt inställning och lirar för varandra är det inga problem.
Mer än så är inte planerat idag. Skönt eller jobbigt, har inte bestämt mig ännu. Så jag sitter och kikar på böcker jag gärna vill läsa. Japp jag har blivit en bokmal. För det är ju inte långt till jul och födelsedag, trots allt. Och jag önskar mig inte något speciellt direkt.
Hur går era julklappsfunderingar? Till er själva eller någon annan?

hör av dig nån gång, vet du inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback