tok bra helg.

Hård men jävligt rolig. Haha. Länge sedan man hade en två dagars fullt ös. Är det spel ledigt så är det. Vi har haft så sjukt kul verkligen. Igår var det bra små segt och jag trodde aldrig att kvällen skulle komma igång. Men vi bestämde redan i bilen påvägen dit att det var bara att köra. All in. Första glaset är alltid värst sedan så rinner resten ner ganska obehindrat. Vilket stämde in även igår.
Vi var först hos Vranko, fick lite skit för att vi inte minglade mer utan höll oss till "vårat snack" ja vad gör man. Kvällen innan var vi tvungna att diskutera. Ganska tidigt så började vi röra oss mot Olearys, premiär för min del. Vi var ganska många och vi bara körde.
Lyckades hamna på efterfest hos en kompis kompis i Södertälje centrum också. Skönt att vi blev hämtade och fick skjuts hem. Kl 05.15 ca klev jag innanför dörren, lagom trött. Nä jag börjar nog bli lite gammal minsann. Två dagar med fest och jag är bra slut.
Jag har tappat stinget, tror jag. Men vilken jävla helg.



du är mindre nu än jag mindes dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback