positivare idag.

Inte helt bra idag, tror hela veckan kommer vara helt off. Ingenting vill gå min väg faktiskt. Men idag är det bättre. Men ljuset i tunneln syns inte riktigt än. Har hunnit med att gymma efter jobbet iallafall. I all stress. Så här är det helt enkelt att jobba heltid och att inte få nånting att räcka till. Just face it.
Men att jag står och väger om hur jag ska göra med en del val känns förjävligt. Livet är orättvist och man kan inte få allt. Tyvärr kan risken finnas att jag inte får något istället för allt.
Nej irritationen bara växer, pga allt som är runt omkring just nu.
Jag ska försöka bli mer positiv, det här går inte. Men man måste få ha skit dagar för att veta när dom bra är, eller hur?



sätt dig själv i min sits...

Kommentarer
Postat av: christensen

sätt dig själv i min sitts...kan du leva så?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback