magaluf reunion kryssning.

Yes börjar med min fredag, den 13. Topnotch! Och så kryssning till Riga från och med idag. Nu är det bara för mig att öka takten och packa i det sista, på med makeupen och dra! Vet att Jimmy Ö och Stoffe redan har börjat värma. Shit shit shit. Ligger efter. Jag om någon behöver det där. Jävla båtfan.
Hade gärna värmt upp med lite morgan nu när man ska på en båt (höhö) Nä skämt och sido. Har haft riktigt ont i magen idag pga att jag ska åka båt. Men det kommer bli kul.
Nä nu måste jag skynda på!
Min fredag. Sa jag det? Haha. Kör bara kör!



för jag var nere men uppe på fem...

Kommentarer
Postat av: stina

ha så kul vännen! <3

Postat av: angelique

stina: det var galet :D <3

2009-11-15 @ 17:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback