jävla skit.

Blä blä blä. Så är man sjuk iallafall! Jag lovar att det är tackvare den där förbannade sprutan. Jävla skit. Jag som trodde att jag skulle palla trycket. Tydligen inte. Så här ligger man som ett jävla ägg med febran, ont i huvudet, förkyld och ont i magen. Blev hemma från jobbet idag. Visst har känt mig krasslig lite sådär men idag orkade jag mig inte ens upp ur sängen när jag ringde och sjukanmälde mig. Tok däckade sedan efter det. Helt sjukt. Så det jag har gjort idag var att ta mig till vårdcentralen för att plocka upp pappilus läkarintyg som han inte hinner hämta. Jag var verkligen inte piggast i stan och febern ökade. Hem och tokslänga mig på soffan. Tittade på några program vi har spelat in men som man aldrig hinner se.
Laddat med datorn, kudde och duntäcke i vardagsrummet. En tillfrisknar kväll helt enkelt och självklart Bonde söker fru. Blir hemma imorgon med då febern inte vill ge med sig. Fan också.
Imorgon åker pappilu igen. Nästan 3 månader. Magen knyter sig lite extra.



och jag behöver en smäll på käften för att komma i rätt balans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback