bara att dra något gammalt över sig.

Nej det gick åt helvete. Vet inte riktigt vad det är som händer.. Torsk återigen, men den här gången med 2 bollar. Vi ledde i halvtid men det kändes som att vi torskat. Inställning är A och O men idag, fanns den inte. Jag har inga ord, det är så jävla trist att torska. Värsta som finns. Speciellt när man är så taggad och vill såå mycket. Det är ju oftast då det låser sig dock. Men jag vet inte, idag var vi inte gamla vanliga BK Salem med kämparglöden.
Kan ju bara gå tillbaka till mig själv idag, det bör alla andra också göra. Spelar möte på tisdag efter träningen. Jag funderar och funderar vad jag vill ta upp. Men just nu går allt bara runt, allt. Jag vill ta upp allt och inget. Får se vart det slutar.
Nu är det så infekterat med hela känslan efter matchen att man får lägga det lite åt sidan och fundera när man inte är lika förbannad och irriterad. För det är jag just nu. Fy fan.
En riktig fitt dag idag. Jag var så pepp innan men känslan svalnade mer och mer av någon anledning och nu går ingenting min väg. Gjorde illa min armbåge också så nu är den blå och röd, eller snarare hela armen är röd. Jävligt skönt.
Tänk vad så lite kan göra så mycket. För mig betyder handbollen och laget så otroligt mycket för mig. Man går in för det helhjärtat. Men jag kan ju bara tala för mig själv.



dom har gått för att leva sina liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback