varmt och skönt.

Ytterligare en natt med feber och den är inte helt väck ännu. Men jag är minsann på bättringsvägen, yeey! Snart kan jag börja jobba och komma in i rutinerna. Känns riktigt skönt. Tänka sig att det redan är torsdag, en vecka har jag snart varit här. Fast det känns som att det är mycket längre än så. Allt är så himla härligt och träffar mycket människor. Den ena dagen är inte den andra lik helt enkelt. Och det gillar jag.
Och sola kunde jag ju bara drömma om, ingen hit att sola med feber? Skulle inte tro det va. Men man får ösa i sig vatten och ta det lugnt så ska man snart vara frisk hoppas jag.
Igår hade barskolan sin barrunda och då blir det liv kan jag säga. Men det är rätt roligt att se på och efter 20-30 min så är allt lugnt igen. Haha. Helt sjukt men det är kul. Stackars dom som inte riktigt vet och så dundrar ett stort gäng från barskolan in och invaderar baren. Så kan det gå.
Så idag blir det ruskigt lugnt kan jag säga, lite film och så kanske. Inga större utsvävningar iallafall. Lika bra det.
Men kan ju tillägga att allt är lika mysigt och härligt som alla andra dagar. Kan inget annat än trivas med tillvaron.
Hoppas ni har det jätte bra där hemma och tar hand om er. Trots att jag befinner mig på Mallis så betyder det inte att jag glömt er. Haha.
Bara ni inte glömmer mig bara. Det vore ju inte så himla skoj.

och tillsammans, flyger vi söderut...

Kommentarer
Postat av: stina

självklart inte ! <3

Postat av: Anonym

De vet man aldrig... :P

Nej då de gör man inte! De behöver du inte oroa dej för!

Skönt att du trivs! Och hoppas du blir frisk snart :D

2009-05-07 @ 21:29:08
Postat av: Emmelie & Jimmaooo

Krya på dig Ange, hoppas du mår bättre imorgon :) vi glömmer dig inte!

2009-05-07 @ 22:11:49
Postat av: Carlsson

Hoppas du blir frisk snart så du kan börja jobba snart. Du längtar lite va? :)

Jag kommer inte glömma dej i alla fall!!!! ;)

(K)(K)

2009-05-10 @ 04:19:47
Postat av: nathalie

Angegumman! kul o se att du har det bra, men styr bort febern för sjuttonguppar! krya på dig gumman och dig glömmer ingen kan jag bara meddela! pusspuss mys åt alla oss bleka svennar!

2009-05-10 @ 21:54:53
URL: http://natieg,blogspot.com
Postat av: nathalieigen

ps. vill ha lite mer uppdatering! ;)

2009-05-10 @ 21:56:16
URL: http://natieg.blogspot.com
Postat av: carolina

aa jag vill också ha mer uppdatering :D:D ange du ser, jag har bytt blog nu också ;P

2009-05-11 @ 16:02:50
URL: http://carolinapahlman.blogspot.com
Postat av: danne

shit ange! jag kom på att jag hade glömt bort dig. men sen så kom jag på att jag inte alls har gjort de utan att jag bara ville skriva nått.. haha nått har hänt med minna skämt. dom e inte parlamentet kvalité längre! :( men du hoppas, eller vi säger såhär! Shit va jag antar att du har det toknajs förutom febbran!. Hare bra little vän och may the bärs och annan alko dryck be with you!

2009-05-12 @ 07:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback