sjukling.

Då har man pallrat sig ur lägenheten och gått till Iidas kompisar som har internet i sin lägenhet. Hon bodde här innan vi flyttade ihop. Så det är nice att kunna uppdatera i lugn och ro istället för att gömma sig bakom bardisken på TreO.
Tänkte till och med bjuda på lite bilder här ifrån nu när jag lagt in dom på datorn och faktiskt har internet på den. Så att ni kan bli ännu mer avis på min tillvaro. Haha. Hope you like it!
Annars har det inte hänt så mycket. Jag var typ dödssjuk igår kväll och inatt då jag hade skyhög feber och mådde kast. Men idag mår jag genast mycket bättre. Både jag och Iida min rumskompis är sjuka så vi snorar och hostar i kapp. Stackars Emilia våran andra rumskompis som är frisk. Men imorgon blir det nog till att lägga sig vid poolen och steka lite grann tror jag. Lite sol måste man ju få när man ändå är här där man har tillgång till sol och värme.

     

Lite bilder från hur jag bor nu iallafall med utsikten ner till poolen och havet, samt våran balkong och vardagsrum. Nice va?

Ska försöka uppdatera mera sen, men går lite segt nu. Så detta är det ni får nu. Sorry! Haha.

Kommentarer
Postat av: Emmelie

HOLY FUCK :D jävlar vad du har det bra där nere! Själv har jag ett radus utanför balkongdörren haha inte riktigt lika fint kanske! Hälsa alla där nere! :)

2009-05-06 @ 20:28:21
Postat av: Cissi

Ser heeelt underbart ut! :D Blir riktigt sugen på o komma ner! :p

Postat av: Anonym

Faan va nice gumman :)

Men du får ta och krya på dig !

2009-05-06 @ 21:48:37
Postat av: Akhila

Faan va nice gumman :)

Men du får ta och krya på dig !

2009-05-06 @ 21:48:59
Postat av: Akhila

Faan va nice gumman :)

Men du får ta och krya på dig !

2009-05-06 @ 21:49:21
Postat av: Anonym

faan va nice gumman :)

Men du får ta och krya på dig !

2009-05-06 @ 21:50:10
Postat av: Akhila

Min data har inte riktigt alla hästar hemma ;)

2009-05-08 @ 15:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback