sol tralala.

Nu börjar det bli så pass varmt att man slipper ha tröja på kvällen. Tjohoo! Igår var det iallafall sjukt varmt. Hade världens mysigaste kväll igår. Efter jag slutat vid kl 22 så satt vi ett par st på terassen och myste, Anton spelade gitarr och sjöng fina sånger om Jocke. Haha. Kan säga att det skrattades en del under hela kvällen. Nu när Casablanca också öppnat så har man även det alternativet att gå vidare till när Treo stängt. Så jag for dit med norrmännen och två super trevliga tjejer. Vi har även haft en stammis, Rolf, här en vecka. Hans sista kväll var igår så strax innan stängning på treo så kommer han med mat till alla som var här, toast och pommes. Så himla sött av honom verkligen! Snacka om lycka det blev i gruppen. Haha. Vad gör man inte för lite mat? Så vi drog med honom upp på Casablanca för en drink och se när norrmännen fortsatte vara smått galna.
Norrmän är verkligen speciella. Men fan så roliga!



Detta är "skyltspegeln" som norrmännen kom med till Treo. Halv dålig bild men det är snygg snyggare snyggast kan jag säga är.

Så idag har jag legat nere vid poolen och glassat i nästan två timmar. Och nej jag tog ingen solskyddsfaktor denna gången heller.. Oops. Men det verkar ha gått bra. Kanske man börjar vänja sig vid solen? Tror så. Tog mig även ett härligt dopp, eller okej flera. Men själva grejen är att det var första gången för året jag klev ner i vattnet. Det har varit isande kallt innan. Brrr. Idag kunde jag allt hoppa i. Vatten är ju som sagt inte min grej för fem öre.
Att vara ledig är skönt men man blir ganska rastlös. Så har städat lite grann idag. Och Iida tvättar lite åt mig, thanks babe! Det är inte dåligt.
Så får vi se hur det blir ikväll med utgång eller ej. Igår när jag visste att jag var ledig försökte jag verkligen festa på. Men icke. Det gick inte. Vissa dagar går det helt enkelt inte. Fast mina kära vänner jag var ut med lyckades ganska bra, som alltid. Haha. Det är bra roligt att haka på runt iallafall. Ganska kul att se misären.
Men idag är det lite fix dag. Kolla lite ekonomi, tvätta, städa, hämta ut lite pengar. Lite diverse liksom.
Den stora happining är ändå på söndag då är det julafton här på treo. Kommer bli så himla roligt. Ser verkligen fram emot det. Kalle Anka, julklappar och sådant som hör julen till. Mysigt va? Så ska försöka uppdatera så mycket jag kan om det, för det kan bli lite galet tror jag.
Men ni får räkna med uppdatering en gång i veckan, men försöker självklart skriva så ofta jag kan. Både här, pixbox och facebook. Så check it out!

       

Så lite bilder, en galen norrman som rökte med örat, räkcocktailen, danne lastra och jocke i deras "classic cocktail club", iida kör body shot på jack, sedan jag och Rolf på Casablanca.

skyll dig själv ingenting händer här...

Kommentarer
Postat av: Anonym

.. och jag blir ännu en gång avis att du har det så galet bra :) idag fick jag nyklarna till lägenheten, så imorgon går det stora flyttlasset. jobbet flyter på & är också jätte kul =) ta hand om dig & ha en bra sommar! PUSS <3

2009-05-22 @ 13:11:29
Postat av: stina

.. och jag blir ännu en gång avis att du har det så galet bra :) idag fick jag nyklarna till lägenheten, så imorgon går det stora flyttlasset. jobbet flyter på & är också jätte kul =) ta hand om dig & ha en bra sommar! PUSS <3

Postat av: Jens

fancy spancy blogg:P

er virkelig normennene så galne?

2009-06-02 @ 22:11:49
URL: http://ebay.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback