så.

Lite update, inte för att det finns så mycket att säga eftersom livet här nere kan förklaras med ett ord, underbart! Flyttade in i våran nya lya idag också. Fick som tur var hjälp med resväskan av anton. PUH. Haha. Så blir till att packa upp senare idag, just nu skjuter jag på det mer än gärna. Och tror jag fått riktigt bra roommates (ehm ser skit konstigt ut att det stavas så..) Iallafall så blev det en liten barrunda igår för att fira att vi fått en riktigt schysst lägenhet med egen pool. Och så har man även egna solstolar. Haha. Huuur nice som helst.
Dock verkar det bli körigt med internet. Blä. Så får försöka uppdatera från Treo helt enkelt. Kan inget annat än säga att jag trivs, som pappilu sa "som fisken i vattnet eller som morsan i buicken" Ooo ja.
Och känns skönt att höra Jimmy att du är avis, det vääärmer! Haha. Och du är även välkommen att bo på våran stora balkong ska du se.
Kan säga att jag tappade nästan rösten igår IGEN. Suck satt först och pimplade vitt vin med mamsen på deras balkong och bara njöt av livet. Sedan barrundan och jag hostar som aldrig förr. Men har nu varit och köpt en skit god hostmedicin som ska funka. Danne skrev en lapp som jag gav så att jag fick rätt. Haha. Men annars är det liiivet det här. Oj oj oj. Klagar inte.
Kul att ni kommenterar i bloggen också, keep up the good work! Så ska jag göra mitt bästa för att berätta om allt som händer. Samt med bilder.

känner mig som en främling...

Kommentarer
Postat av: Carlsson

Hehe fan va skönt de verkar som!! :)

hehe balkongen passar bra för mej... De är min säng i maggan! :P haha

Hälsa alla där!!! Pussåkram

2009-05-05 @ 15:41:52
Postat av: hej på 're

hjärtat! VIIIIIIIIIIIIIIIIIN på balkongen låter huuur nice som helst! hör att du har underbart och nejnej jag är inte avundsjuk :D miss you!

Postat av: österberg

jag hatar att jag älskar dig, älskar dig så mycke att jag hatar mig... citat till magaluf <3 vill också dit :,(

2009-05-05 @ 18:25:39
Postat av: österberg

jag hatar att jag älskar dig, älskar dig så mycke att jag hatar mig... citat till magaluf <3 jag vill också dit :,(

2009-05-05 @ 18:27:39
Postat av: Emmelie

Åh vin på balkongen låter ju inte helt fel med pool och allt! :D :D Fan vad jag är avis!! Vill ta en flygstol ner nu!!!

2009-05-05 @ 18:47:06
Postat av: Emmelie

Vin på balkongen med solstolar och en pool?! :D Nej jag är verkligen inte aviis (A)

2009-05-05 @ 18:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback