mors dag.

Och jag kom ihåg och slog till på stort. Jag älskar att överraska och jag tror jag lyckades riktigt bra den här gången. Fick ett väldigt sött tack sms av mammilu. Jag ordnade nämligen blommor med bud till henne idag. En super fin bukett och en liten hälsning såklart. Hon är värd det och mycket mycket mer. Men det är ganska svårt att uppvakta sin mammilu när man inte befinner sig i samma land. Fast som sagt tror jag att jag lyckades rätt bra ändå. Ganska oväntat tror jag. Men oj vad jag hade velat se minen när budet kommer.
Hade inte sagt något till nån där hemma så att det skulle bli så bra som möjligt. Ändå pratade jag med alla i familjen igår. Tihi. Ibland har jag mina stunder.
Var himla mysigt att få prata med pappilu och mammilu igår. Kan tänka mig hur pappilu hade det när han var iväg och inte har möjlighet att få prata med oss där hemma. Nu sitter jag iprincip i samma sits, fast mycket bättre. Vi kan ju ringas när som helst. Det känns så bra.
Så mammilu idag är din dag och jag saknar er alla där hemma! Hoppas dom tar hand om dig väl idag.

Igår var en ledig dag och en bra dag. Tills man skulle hem. Var ju iväg till shopping centrumet Porto Pi igår, skit bra. Hittade lite grann faktiskt och det blev inte alls dyrt så det var as skönt. Så lite update i garderoben, i love it.
Men nu jobb.

för en lång lång tid...

Kommentarer
Postat av: sarah

miss u.

2009-05-31 @ 22:35:02
Postat av: angelique

sarah: saknar dig enda in i själen vännen!

2009-06-01 @ 16:24:24
Postat av: Emilia

Ååå juste hihi ja och nathalie handlade på porto pi 2 ggr när vi var där :) Bra köpcenter :)



Hoppas du har det bra i värmen :)

Massa kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback