julafton imorgon.

Härligt, imorgon är det julafton på Treo. Ser så sjukt mycket fram emot det! Kommer bli galet. Med allt vad det innebär, kalle anka kl 15, julklappar, pepparkakor, julpynt. Ja ju name it! Mamsen är årets tomte. Nåja vi får väl se hur morgon dagen slutar.. Förmodligen inte alls. Haha. Själv ska jag vara tomtemor. Har en klänning och tomteluva jag ska använda. Ja ni hör ju bara hur mysigt det kommer bli! Så hoppas verkligen det kommer en del folk. Men det tror jag. Ska ju som sagt försöka skriva om det så fort som möjligt.
Har slutat jobbet för idag, väldigt lugn dag. Så ska få lite filmer och sådant av Jocke ikväll så blir det att kika på det tror jag. Väldigt lugnt som sagt. Och vi har också skrivit om schemat. Jag är numera ledig lördagar istället för torsdagar. Och lite ändrade tider överlag. Men tror det blir bra faktiskt. Så mycket att se fram emot här. Alltid något.
Och som jag skrattat idag. Vi har drivit lite med Jocke stackarn. Så då kan man inget annat än att skratta helt enkelt. Sorry Jocke du vet att jag egentligen tycker bra om dig! Nä nu ska jag hemåt och hämta min externa hårddisk så jag kan fylla den till max. Eller något..
Ha en trevlig helg, glömmer lite bort dagarna här nere. Tihi.

alla drömmer om fåglar, även du även jag...

Kommentarer
Postat av: iida

Finally har jag hittat in här o läst allt samt checkat att du inte ljugit nått om våra underbara liv här ! :P

Postat av: Sarah den rara aka. frillan

herregud vad tiden verkar gå fort där borta! här hemma så har vi inte ens hunnit avsluta maj-månad :S scary att det kan va så olika....

2009-05-24 @ 21:29:52
Postat av: angelique

iida: haha ja det var minsann på tiden roomie! :P och jag ljuger då rakt inte :D



sarah: hehe jajamensan här händer det saker hela tiden kan jag säga dig, tiden bara rasar iväg.. :)

2009-05-25 @ 14:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback