bad update, again.

Sorry sorry.. Men ni förstår att man har inte tid. Eller okej, tid finns man tar bara inte den. Väljer helt enkelt att göra annat. Har haft som vanligt tok roligt. Och gårdagen var det en del folk under kvällen så det var att göra. As kul! Fick blanda en del smarriga drinkar. Jag kanske kan bli en grym bartender trots allt. Och gör jag inte goda drinkar är jag iallafall trevlig. Så det så! Haha. Närå men jag växer i uppgiften och hoppas verkligen att mina kollegor/familj tycker detsamma. Än så länge har dom inte sagt annat så det borde ju vara bra. Jag älskar livet iallafall. Kan inte bli bättre. Men tror att allt blir bara roligare och roligare ju mer man kommer in i det.
Det har kommit ner några as roliga norrmän också. Dom har gjort en snygg lysande "spegelskylt" som jag ska visa bild på så småningom, som det står treo på. Hur nice som helst.
Och dom är bra galna. Ni vet norrmän.. Haha. Idag till exempel beställde en av killarna en RÄKdaiquiri. Kan säga att den smakade som det låter. Inte as bra. Blä! Nåja, mycket ska man vara med om så att säga.
Danne har just gjort i ordning en hur god cocktail som helst, fruktig och smarrig. Och allt är bara så nice. Ja ni förstår nog säkert.
Och bränt mig har jag gjort också, solade för första gången igår i 2 timmar. Hej och hå! Smärta i ansiktet. Så det blir lite lugnt med det på ett tag eller med solskyddsfaktor. Så.
Men mer upedate kommer på torsdag då jag är ledig. Får typ bli min uppdateringsdag.
Hoppas allt är bra med er där hemma och så! För här är livet toppen.

vi är nån annanstans...

Kommentarer
Postat av: stina

jag är smått avis måste jag få säga :-) men vad bra att du har det hur bra som helst, och ta vara på tiden gumman! PUSS <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback