veckans klantarsel.

Tror det allt får bli en ny kategori i min blogg. Dock kommer väl jag för det mesta stå för att vara "veckans klantarsel" Jag kom på idéen idag när jag var extremt jävla klantig. Var iväg och gymmade imorse i Salem like always. Något jag inte visste när jag klev innanför dörrarna till Medley var att jag skulle vända i panik när jag väl var hemma igen. Glad var jag att få röra på mig och satte igång. Ett bra pass.
Går till omklädningsrummet och byter om. Tänker på att jag inte gärna lägger ner min rosa Ipod som varit min följeslagare i 3 år bland mina svettiga skor. Sagt och gjort går jag där ifrån.
Halvvägs hem kommer jag på, vart faaan la jag Ipoden!? Ingenstans såklart för den hade jag glömt.
Hem för att dubbelkolla att jag inte var dum och faktiskt la ner den i påsen iallafall men icke. Om det ändå vore så väl.
Vänder i tok panik och tänker "hoppas någon vänlig själ iallafall lämnade den i receptionen..."
Kommer dit och flyger in och frågar efter den då receptionisten säger att det låg en rosa Ipod kvar på bänken. Jag rusar in och kollar så att den ligger kvar. Mycket riktigt.
En DJUP suck av lättnad och axlarna blev genast 100kg lättare. PUH! Ibland är ödet med mig.
Hade inte varit någon kul story att få köpa en ny när det drar ihop sig till magaluf och pengarna tryter. Känner verkligen att ibland ska man få ha lite tur också.
Jag är inte speciellt slarvig, dom som känner mig VET! Men även solen har fläckar. Haha.
Så veckans klantarsel går till MIG!

53 dagar kvar.

16 timmar kvar innan pappilu är hemma!! <3

jag har aldrig fångat en enda dröm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback