torsdag men känns som fredag.

Jag har trott heeela dagen att det är fredag, don´t ask me why. Men ganska skönt då jag kom på att det bara är torsdag, klart jag vill ha helg men blev smått stressad av tanken. Så nu är jag lugn och har jobbat idag. Samt varit i skärholmen med mina äpplen. Hittade tur nog ingenting, eftersom jag inte har pengar så var det bra. Haha.
Inget jobb imorgon då jag tackade nej till att jobba i södertälje. Pallar verkligen inte. Så imorgon blir det gym och massa bra med Salems brudarna. Nice som få.
Och på kvällen Erotikmässan för hela slanten.
Ska nog iväg ikväll till Jimmy också och prova det där spelet "in the band" eller whatever vad det heter. Liksom guitarhero fast med ett helt band. Spännande men jag tror det är skit svårt. Hej taktkänsla säger jag bara.
Skriver mer imorgon då pappilu ska låna min dator och fixa med bilder från hans resa. Vilket jag gillar då jag får hans externahårddisk när han är klar. Me like!

Måste bara tillägga att jag har schyssta kompisar som tänker på mig. Haha. Alla vet att jag älskar Håkan Hellström och han var med igår på popcirkus tydligen och det fick Maria syn på och skickade iväg ett sms så jag kunde kika på det. Tack gumman! Tur att du spejar åt mig. Haha.

48 dagarna kvar.

du kommer fortsätta, finns inte mycket mer att säga nu...

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Det kommer bli såå svårt att lämna alla! Det är därför jag nu redan innan jag åker trackar alla till att boka resa så att det blir av, haha. Jag hoppas verkligen att många hälsar på oss! Vi måste ju få skryta lite med våra härliga Mallis-liv också ;) Saknar vi sverige och tumba för mycket får vi träffas över en.. nej flera flaskor vin och snacka massa om dom där hemma i kylan ;)

Postat av: jennie

Du menar rock band? de är så sjukt kul..!!!:D

2009-03-27 @ 08:24:13
Postat av: Alexandra

Hej!! Hur går det med kosten och täningen? Vem leder vikttävlingen?? Har du gått ner något än?

Roligt med erotikmässan...Brukar gå varje år! :)



Massa Kramar!

2009-03-27 @ 10:28:32
URL: http://yeahz.blogg.se/
Postat av: angelique

jennie: jaaaa såååå hette det :D haha, inte så insatt ;)

2009-03-27 @ 13:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback