söndag och match.

Som alltid känns det som. Förutom förra helgen då det var på lördagen. Idag är en minst lika viktig match som förra helgen, vinner vi idag så behåller vi första platsen. Jag har varit nervös inför matchen sedan i söndags förra veckan då den vinsten lagt sig. Tror inte att dagens match blir allt för lätt faktiskt. Men gör man sitt bästa så kan man inte göra så mycket mer.
Lite kul var det när jag vaknade och kollade på tv4 och nyhetsmorgon så det första man ser är Idol Kevin. Jaha inte speciellt kul egentligen då jag själv inte följt idol överhuvudtaget. Men tidigare i veckan så var jag och Jimmy på Ikea för att han skulle köpa säng så vi var där och provade runt och fick bra hjälp av personalen. Det som är roligt var att Kevin och hans tjej var där och skulle köpa säng dom också. Så dom provade också runt där. Haha. Tyckte jag kände igen honom men inte kunde placera och så gick han förbi och pratade i telefon och då hörde jag att det var han. Så det tyckte jag var lite kul. Var tvungen att smsa Jimmy om hela den händelsen. Så lite kul var det minsann.



Nä nu ska jag käka lite och fortsätta ladda inför matchen. Är vi inte med från början är det helt enkelt kört.

66 dagar kvar.

har sett dom bästa moln, men nu skymmer dom solen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback