sista matchen.

Spelas imorgon. Känns som en vana att skriva "med blandade känslor" så kanske ska välja lite mer ord att använda mig av. Så kan väl uttrycka mig som så här att det kommer bli sjukt kul att spela imorgon då vi blir klara för att vinna serien. Men också ledsamt då det är sista matchen på säsongen, har varit slitsamt men det är så himla kul att man inte gärna slutar redan.
Sedan en smula uppehåll som innebär ett lååångt uppehåll för mig. Närmare bestämt till säsongsstart till hösten. Handboll är så jävla roligt.
 Kopierat från BK Salems gästbok som är signerat våran tränare.

Peter       Signerad den: fre 20 mar 2009 19.01.45
Kom och se Damernas sista seriematch på Söndag kl 13.15. Vi är det laget som levererar! Även sista tillfället att se Anja som kom ner från piteå för att se till att vi kom upp i 3:an Välkomna

Så jag tycker absolut ni ska göra detsamma. Han är bra rolig den där Peter.

be aldrig om ursäkt, för sakerna du aldrig gjorde...

Kommentarer
Postat av: Anja

Hahaha men ojojoj, här är man minsann omnämnd! Jag är ju en attraktion i sig!

Postat av: angelique

anja: men sjääälvklart är det så :D nästan så vi bör ta inträde ;)

2009-03-22 @ 11:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback