fortfarande måndag.

Efter min lunch så har jag faktiskt gjort lite nytta iallafall. Eller mest för min egen del då. Läste ut boken Svensk Maffia, som var väldigt bra men ganska långtråkig ändå. Sedan har jag pluggat en del i barskolan boken. Den är utläst en gång men nu sitter jag och skriver upp viktiga drinkar som jag ska försöka komma ihåg. Det är en hel del faktiskt och svårt att "välja ut" några att skriva upp. Självklart kommer jag försöka plugga in alla men det är nog rätt mycket att komma ihåg så genom detta tror jag att det blir lättare att komma ihåg dom absolut viktigaste som jag bara SKA kunna. Nästan så man har skrivkramp. Puh. Men förhoppningsvis lärorikt.
Har även mejlat en person som jag hoppas svara snart då jag gärna vill prova att jobba där för att komma in i yrket en del innan jag sticker. Ambitionen finns där absolut för jag vill verkligen lära mig men frågan kvarstår, kommer jag klara det? Hoppas verkligen det. Ska göra allt för att lyckas.



Man kan inte göra annat än sitt bästa.

jag vet att det bara är fantasier...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback