för mycket.

Ibland kan man tycka att vissa saker blir för mycket. Det kan vara precis vad som helst. Just nu för mig är det för mycket tankar som flyger omkring, tyvärr inte allt för bra tankar heller. Jag vet inte riktigt hur jag ska ta det. Jag kan inte låta bli att tänka på det fast jag i stort sätt skulle kunna släppa det och inte bry mig speciellt mycket. Men med dom orden i tankarna blir det svårt. Inte så himla lätt att bara strunta i. Ibland kan man inte låta bli att tänka på förut, hur hade det sett ut nu. Ja många sådana tankar. Jag hade släppt det fram tills nu kan man väl säga. Men jag har bestämt mig för att släppa det helt tror jag. Lika bra det.
Nu vill jag inget annat än att få åka. Men det är nu bara 2 månader kvar. Skönt skönt skönt. Let me go now.

för kärlek som aldrig kan dö, men inte heller leva...

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Sv: Jaa, såklart jag vill träffa dig. Torsdag & Fredag har jag inget planerat! Skulle vara jättekul.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback