en outstanding lördag.

Vilken sjukt rolig lördag, helt sjukt. Jag sa ju att jag kände på mig att det skulle bli en jävligt rolig helg. Och mycket riktigt, inte hade jag fel inte.
Lördagen var top notch.
Började med jätte god plankstek i Tumba C med la familia och sedan hämtade jag Linda på stationen så vi kunde börja kvällen. Daniel och Jimmy var redan väldigt på lyset när vi hämtade dom och åkte till mig. Jag och Linda var inte sena på att haka på. Sambuca, Captain Morgan och rödvin satte vi igång allt. Grannen ringde även in och påminde om earth hour så det var bara att släcka ner och tända ljus. Super mysigt!
Mammilu och pappilu var iväg på födelsedagsfest så när dom kom hem pratade vi lite innan pappilu fick skjutsa till stationen och vi mot stan och Söder.
Träffade många vi kände på tåget och humöret var på topp.
Högbergs och nu körde vi bara. Bjudna på shots och innan stängning var det dags att kila. Jag och Linda tog taxi, jag åkte till Royal garden och hon hem till sin pojkvän.
Väl på royal garden så kom jag inte en meter utan att träffa gamla kompisar. Så himla roligt verkligen! Många man träffade trodde jag inte ens skulle känna igen mig efter så många år. Vilken reunion.
Stannade till stängning och hade möra fötter.
Så idag har sängen varit min bästa vän, sjukt trött men trodde verkligen att jag skulle vara hur bakis som helst. Men jag klarade mig!

               

Galen lördag och jag var dålig med kameran igår tyvärr. Så inga bilder från royal garden, hade ju fullt upp med att hälsa på alla gamla kompisar. Det låter ju bra iallafall.

45 dagar kvar.

allt det bästa till dig min vän, allt det bästa till dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback