behöll serieledningen.

Och så kommer det nog fortsatt förbli när säsongen når sitt slut. Jag klagar inte kan man ju säga. Visst vi kan bli bättre på mycket, man är aldrig fullärd. Men är ändå nöjd med dagens insats från oss. Vi höll det bra. Min insats kunde ju varit bättre om jag fått hålla mig frisk under veckan. Är ju fortfarande inte helt frisk såklart så min ork var inte som den bör vara. Men snart är jag back in black. Så att säga. Sedan att man är en subba mitt i alltihopa är en annan sak. Hade jag hört det själv hade jag inte blivit så glad. Äh vi vann och det tar vi med oss och gör en bra träningsvecka.
Glodde dock bara en halvlek på herrarna efteråt, det var ingen höjdar match, alls. Så åkte och handlade mat och mycket annat sedan följde jag med Jimmy och köpte hans sovrumsgolv.
Inte en speciellt händelserik dag, men jag är nöjd. Om jag fick slippa huvudvärken.
Men imorgon blir det ett samtal jag hoppas ger något för nu får det vara nog.
Så imorgon ska jag hjälpa Jimmy lite i lägenheten annars. Ingen aning, lite träning kanske? I need it so bad!
Som svar på pappilus kommentar om ett till marsvin, jooora ett till! Så 4st har vi nu, och min bror har döpt sötnosen till Melody. Sweet!



Super söta Melody, vårat nya tillskott i familjen.
Gör ett försök att kolla på nya Wipeout det är riktigt kul!

be aldrig om ursäkt, för sakerna du aldrig gjorde...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback