värmebölja.

Ja då har tjejerna verkligen lämnat mig. Och det känns. Fan va tomt det är.. Öde i lägenheten och öde när man är ute. Visst jag är aldrig ensam men vi var ju faktiskt en familj. Haha. Så jag har väl inte gjort speciellt mycket sedan dom åkte hem, varit ute lite grann, städat och fixat typ. Så inte roligare än så. Idag ville jag tvätta men hittade inte vaktmästaren så jag är lite lack. Men får söka genom hela huset och se om jag hittar honom för nu är det kris i garderoben. Annars idag blir väl som alla andra dagar, sitta på treo och chilla. Var och kollade jobb igår men alla säger samma, kom om några veckor. Fan. Men det kickar väl igång snart. Har en till källa jag kan gå till och kika. Så ska göra det så småningom.
Lite roligt att mammilu ringer och ger mig ett jobberbjudande i grekland, nice nice. Visst blir man sugen men det är inte magaluf.
Idag är det verkligen cpvarmt, puh. Man svettas typ bort. Så blir verkligen till att duscha lång dusch. Fast när man kommer ut är det ju minst lika varmt igen.
Har hört att ni där hemma har piss väder, något mer jag vill höra? Haha. Sista minuten till magaluf kanske? Här har det inte regnat på 1 månad och lär inte göra heller. Lockande?
Kommentera mera! Vad vill ni veta? Vad vill jag veta om allt där hemma eller gör ni faktiskt ingenting?



om vi nångång, nånsin blir som dom...

Kommentarer
Postat av: Cissi

Grekland är inte Magaluf, men Grekland är Grekland o Grekland är wonderful! :p

Näråå.. men tråkigt med Treo! Har inte hängt med alls på vad som hänt känner jag!



Och nej, här hemma händer inte mkt :p .. lite jobb hit o dit, borde väl plugga lite också.. Tankar som "Ska jag lägga mina presentkort på i.d smink eller flytta-hemifrån-grejer" och "när fasen får de in min skjorta igen på Gina??" snurrar i mitt huvud ;)

Postat av: Iida

Åh ! stackars dig som måste vara själv där nere ! Men du är ju iaf i magaluf ! Alltså shit, roligaaste tiden i mitt liv är förbi och hur jag hade velat stanna längre ! take care ! Saknar dig och allihopa!

2009-06-15 @ 21:45:07
URL: http://iidalarson.blogg.se/
Postat av: Adde

Haha Näe vi gör inte ett skit här hemma det vet du väll!?

2009-06-16 @ 20:00:30
Postat av: jimmy ö

verkar jobbigt att svettas.... skulle de inte vara skönt och komma hem till 7 grader och en liten kall dushch? tycker jag låter mycke skönt! ingen är avis på dig........ INGEN! :'(

2009-06-16 @ 22:14:47
Postat av: zarah

Men hallå!! Inte visste jag att du var på mallis?? haha.. Snacka om min förvirring när martin gav mig en ros från han OCH dig :P jag fattade ingenting!

2009-06-17 @ 14:21:35
URL: http://barazarahs.blogg.se/
Postat av: EMILIA

HEJ ANGELIQUE!

Hur är läget såhär dagen efter Midsommar? Hur va det? Önskar jag vatt där och firat ist för hemma, det regna & åska igår, abu :/

Saknar dig ska du veta.

Några skandaler att dela med dig av?

Köss

2009-06-20 @ 19:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback