så där då.

Då har man haft några dagar ifrån att ha kollat datorn alls. Ganska skönt och ganska mycket att uppdatera dock. Tyvärr kan jag inte uppdatera med bilder på pixbox förens efter imorgon då jag får mer plats där. Så håll ut! Har iallafall haft några roliga dagar som varit. I söndags började jag som vanligt med frukost, smörgåstårta och chillade lite och på kvällen var det rocktema då ett band som heter Gazoline spelade för första gången på Casablanca, och vilken fest! Hur roligt som helst. Anton fick också sjunga med dom. Riktigt grymt!
Igår trots att man blev väckt av Jimmy som ringde kl 12 och tyckte det var jätte konstigt att jag fortfarande låg och sov. No shit, när man kom hem vid kl 6-7 på morgonen! Haha. Sedan var det bara att göra sig i ordning och ladda för en dagsfylla. André fyllde 29 så det var lite fest på dagen också. Fast vid kl 23 kände jag att det fick vara nog och bestämde mig för att gå hem och sova. Hur skön dag som helst, hej och hå va fulla folk blev. Jag somnade till sunes sommar i vanlig ordning. Dock vaknade jag strax innan den var slut och sedan kunde ju inte jag sova igen. Drygt vid halv 6 på morgonen efter effektiva försök att läsa min bok osv så somnade jag.
Istället så väckte mammilu mig "imorse" kl 13 och tyckte det var konstigt att jag fortfarande sov. Men hallå!? Haha. Liiite omvänt dygn här nere, förstår ingen det? Efter det samtalet hade även våran nya roommate Tanja vaknat så jag bestämde att vi skulle gå och äta frukost.
Så nu är vi faktiskt 4 st i lägenheten igen. Dagen efter att Tanja en finsk tjej från Vasaa flyttat in så fick vi ytterligare en kille in i lägenheten, Jörgen från Norge som jobbar för norway dive. Lite hopp om att jag inte måste åka hem riktigt ännu kom! Yes.
Efter jag pratat med mammilu också så bestämde vi att dom ska avboka sin resa hit ner, om det nu går, och jag stannar tills Jimmy & co åker hem. Så ska kolla på flygbiljetter snart tänkte jag. Suck. Hur tråkigt som helst! Dock är det ju över en månad kvar innan jag måste åka hem. Men iallafall, inga större utsvävningar får det bli så jag klarar mig. Men jobbsökandet kommer fortsätta.
Jag och Tanja ska försöka ta oss in till Palma också. Nu när jag ändå är här så måste jag ju varit där och sett hur det ser ut. Alla säger ju att det är fint där. Pinsamt om man befunnit sig på Mallis i 3 månader och INTE varit i Palma. Haha.
Så ser framtiden ut här nere iallafall gott folk. Skönt med fint väder hemma för er också. Men här svettas man bort. Kanske ska sola lite?



det rör mig inte alls om det är dag eller natt...

Kommentarer
Postat av: Akhila

Synd gumman att det är så svårt med jobb.. :(

När kommer jimmy co ner? De skulle ju inte åka? =)

Saknar dig !

2009-06-30 @ 19:40:18
Postat av: iida

Härligt höra att Vi/Ni har inneboende igen ! :) lite rörelse i lägenheten. Men attans piss också att dom där jobben verkar ut att befinna sig i rymden typ. Jag skulle ge VAD SOM HELST bara för att ligga i soffan o se sunes sommar me dig, emilia o ödlan ! haha. keep rocking!

Postat av: angelique

akhila: jaa det är jätte tråkigt! dom är nere samtidigt som dig, fast kommer en vecka innan, dom blir här 2 veckor :) nää men det skulle bli en suprise för mig men nu var dom tvunga att berätta eftersom jag kanske var tvungen att åka hem...



iida: haha JA! finally! har varit så sjukt tomt :) hahaha, aaah love to sunes sommar och våran bäddsoffa ;)

2009-07-02 @ 16:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback