midsommar på mallis.

Äntligen lite kommentarer! Yes, keep up the good work! Så gör jag mitt. Dock inga framsteg på jobb fronten för mig tyvärr men nu börjar det iallafall röra lite på sig så det löser sig nog. Men so far för lugnt för att någon vill anställa. Skit för min del.
Så imorgon lite midsommar. Har hört att ni där hemma har ett fantastiskt midsommar väder precis som det ska vara när det är sommar i sverige. Jag är inte ett dugg avis. Värmeböljan fortsätter och det blir typ varmare och varmare för varje dag som går. Och eftersom det är midsommar imorgon ska jag vara spik nykter, har ju festat en del dom här dagarna så lika bra att avstå alkoholen..
Haha, nej skojade bara. Har faktiskt haft det lugnt nu tackvare midsommar. Hoppas ni gick på det där! Ikväll blir det tidigt i säng förhoppningsvis och kanske bara nån öl. För imorgon kl 13 börjar vi på Treo med sommardrink och sedan ner till Chili Lounge för midsommar firande med svensk mat och hela köret. Har hört att midsommar här är riktigt nice så ser verkligen fram emot det. Så var faktiskt och köpte ett vitt linne idag som passar för imorgon, så kjol till det. Hoppas det funkar. Ska även försöka ta en del bilder för jag har varit sjukt kass på det nu dom här dagarna. Men kul har jag haft! Har hängt en del med Antons bästa kompis hemifrån Tobbe som jag även träffade när dom var i sthlm. Så vi har varit runt en del och så. As skön kille.
Och till något som faktiskt har hänt hemma i lägenheten, ingen el!! Gah. Jag som älskar mörker.. Vi har varit utan el i 4 dagar nu vilket också innebär, kallt vatten då det går på vattenberedaren. Suck. Duscha och fixa sig i mörker går sådär. Så jag har fått göra mig i ordning tidigt när det är ljust. KUL!
Och var in till dom vi hyr lägenheten av igår men kontaktpersonen var självklart inte där. Men får ett mess idag som hon ber så mycket om ursäkt och att vi skulle få tillbaka elen idag eller imorgon. Och jag har märkt att det blir imorgon. Så hej kasta allt i kyl och frys samt hata mörker. Jävligt kul. Så hoppas vi får någon ersättning då jag köpt grejer precis för 20 euro som bara var att kasta. Himla lätt att leva snålt nu.
Förmodligen har dom glömt att betala elräkningen så den stängdes av. Och i spanien har man inte bråttom direkt att fixa saker och ting.
Funderar på lite middag innan folk kommer tillbaka från partybåten. Puh.
Glad midsommar! Hoppas ni får det lika nice som jag, trots vädret!



det är på alla framsidor, och jag förstår honom...

Kommentarer
Postat av: Pappa

Tjolahopp på dej. Glad MIDSOMMAR!!!!Vi har inget regn just nu solglimtar och över +10, Svensk sommar? Nästan man vill tillbaka till Star Clipper för lite hårt arbete och sol. Ringer i eftermiddag.

Puss o kram Pappa

2009-06-19 @ 10:42:57
Postat av: EMILIA igen...

Ingen el, ojsan ;S

Har den kommit tillbaka?



Saknar diiiii

2009-06-20 @ 19:19:55
Postat av: jimmy ö

vi hade kasst väder, du hade ingen el.. tur att öl finns kan man säga! :D hoppas du hade de riktigt grymt ange ;)

2009-06-21 @ 14:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback