ännu en söndag, härligt.

Jag har faktiskt tro det eller ej haft några nyktra dagar, inte i sträck såklart. Haha. Men ungefär varannan dag. Fick frågan igår av en kompis här nere "har du blivit portad från beachcluben eller?" Nää det har jag inte, jag har inte varit ute speciellt mycket och när jag väl varit ute så har jag befunnit mig på casablanca. Har haft några riktigt roliga kvällar så det känns grymt. Igår var första kvällen som jag kunde skippat ute faktiskt. Kändes rätt meningslöst. Men ikväll är det coverbandet gazoline som lirar igen och det blir fest för hela slanten tror jag. Kommer bli sjukt kul! Hoppas på samma stämning som förtsra söndagen.
Självklart har jag avnjutit smörgåstårta idag också, det är ju söndag. Som många har blivit påminda om när dom passerat treo.
Annars har det faktiskt inte hänt så himla mycket. Palma var den största happining som har hänt tror jag. Det är mest samma saker varje dag, sola, äta, filmkväll/utekväll. Typ. Men jag klagar inte. Sjukt skönt har jag det. Och fortfarande inga framgångar med jobb tyvärr. Håller utkik så gott det går.
Min familj har nu lyckats avboka sin resa hit ner också. Känns väldigt tråkigt samtidigt som det är lika bra att bespara dom pengarna och hitta på något annat kul för dom.
Kommer iallafall avvakta med att boka biljett hem då det blir lite billigare om jag väntar. Har hittat ganska billiga nu och direkt flyg vilket jag måste ha. Vägrar att åka själv hem och behöva irra runt på någon random flygplats och säkert inte få med mig bagage osv.
Har hört att det är väääldigt många av dom jag lärt känna som ska börja åka hemåt. Så jag är verkligen inte ensam. Men det kommer bli väldigt tråkigt när dom har åkt. Jag kommer ju iallafall få stanna lite mer än en månad till så det är ju skönt. Fast jag kommer få snåla som bara den. Sådant man får räkna med. Men jag har det så bra här så det går ingen nöd på mig på så sätt. Jag älskar att vara här. Förstår att vissa av er är oroliga över om jag faktiskt kommer åka hem. Det är jag med vissa stunder..



och vi satt på gräset, som växte i takt med himlen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback