vem fan beställde snön.

Jag gillar snö, absolut. Det blir ljusare, mysigare och låter så härligt när man går ute och allt det där ni vet. Gör liksom denna mörka årstid lite kortare. Men just nu gillar jag det inte. När man är Allan Svensson är det inte okej med snö. TUR för mig att jag fick köra moppe idag istället för cykel, fy bubblan. Och tur jävlar för mig att det gick bra med moppen. Har ju faktiskt inte kört moppe på säkert 6 år. Jag är en dold talang i mycket må jag säga. Eller?
Efter en snöig dag utomhus och spring i trappor hit och dit var det bara att fara hem. Städa snabbt som sjutton åka iväg passa på och sola innan man skulle till tandläkaren. 455 jävla sjuka pengar för att man ska ta EN röntgen bild som tar 30 sekunder! Ingen dålig timlön om det skulle vara så!
Så hej, pank like hell typ. Skit sur på det där systemet. Whatever.
Efter det blev det gymmet direkt. Skönt att man kommer igång lite, och hur i hela världen fick jag kondition? Bara sådär pallar man köra bra länge, först igår nästan hela matchen såsom kanskr 5-7 min sedan idag på gymmet en jävla massa kondition. Great work! Ska försöka hålla detta uppe också så det blir mer resultat som syns.
Så nu väntar man bara på handbollen på tv och en riktigt chill kväll. Nice price på burger king.



Bror när han tatuerade sin senaste. Jag om en vecka då.

113 dagar kvar.

och det räcker för mig nuförtiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback