trettondag jul.

Och det snöar utanför fönstret. Bättre sent än aldrig eller vad säger man?
Höll mig uppe inatt och kikade såklart på junior vm finalen i hockey, men förgäves? Inte riktigt kanske, väldigt underhållande match men va fan är det för piss domare? Och varför gör inte Sverige bättre ifrån sig? Jag vet inte. Men en underhållande match iallafall vilket var till belåtenhet trots att Sverige förlorade. Heja Calle!
Annars idag, höll inte på att komma ur sängen för att min rygg nästan tog kol på mig. Inte jätte skönt enligt min mening. Så det blev att ligga och kolla film, Ghetto Blaster hette den. Skum film men rätt rolig faktiskt. Utan svensk jävla text, men hajade faktiskt allt iallafall. Bra jobbat idiot!
Ibland undrar jag om folk inte har någon respekt alls? Eller tänker överhuvudtaget. Troligen inte, iallafall inte den här personen. Usch jag blir äcklad faktiskt.
Annars idag, absolut ingenting på så lång tid som möjligt, eller?
Glor lite smått på Forrest Gump på 4an, men jag tycker så förbannat synd om honom så jag tittar bara med ett öga. Kom också att tänka på att en kompis till mig är väldigt lik Tom Hanks. Han tackade och bockade iallafall. Haha.
Röra på döfläsket lite kanske.

126 dagar kvar.

dom är uppe på taken, alla är högt över staden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback