toppen väder.

Men kan säga att det var bra kallt att cykla i Tullinge iallafall. Bara för att solen lyser är det minsann inte varmt. Det fick jag erfara. Jag fick helt enkelt cykla lite snabbare för att bli varm och komma fram fort. Saken är ju biff.
Fick ett halvt område själv idag som jag skulle klara av. Och eftersom jag inte är sådan som tror att jag är bäst och klarar av allt trots att man inte är hundra, blev jag nervös. Kommer jag verkligen klara av det? Tänk om jag kommer in typ, ikväll..? Ja ni fattar. Helt plötsligt fick man ansvar och hade ingen att stötta sig emot eller fråga om man var minsta lilla osäker.
Men herregud, vad hade jag mig att oroa mig för? Nada. Det gick som en dans. Sedan vet jag inte om jag var snabb eller långsam. Men kort dag blev det i vilket fall som helst. Var ju faktiskt ändå inte så mycket som det kommer att bli, detta var halva av vad man kommer få senare. Shit. Hej, jag kommer komma hem mitt i natten. Haha.
Äh med lite rutin och vana brukar man klara det mesta. Inte sant?
Soft torsdag helt enkelt. Hur skönt som helst när vädret är så pass bra. Fick sluta tidigt. Tidig träning idag. Hallå, vad mer kan man begära?
Okej, det största minuset idag är löpningen innan träningen. Fy fan va tråkigt. Men man blir inte bättre om man inte tränar.
Nu ska jag glo på film, haha försöka se klart den där rackarns filmen som påbörjades i måndags. Sweeny Todd. Risken är stor att jag somnar men då är det bara att se om, igen.

117 dagar kvar.

och känn dig inte skyldig om du möter mig där...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin blogg du har, hoppas din dag varit bra!

Snart är det ju helg, ska du hitta på något speciellt? :)

Jag hittade din blogg via en annan när du kommenterat och var coolt att du också bor i tullinge!

hihi :)

Postat av: Hanna

Svar: Jag har fått många sånna kommentarer om headern, tack :) okej härligt vad fyller du? Själv har jag ingen aning än :D

2009-01-15 @ 21:27:51
URL: http://malmsplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback