tanke och handling.

Är inte alls detsamma. Iallafall inte alla gånger. Inte enligt mig. Jag försöker men ibland så går det bara inte. Men idag var jag i centrum tillsammans med Jimmy och kollade lite på tumba tattoo, tror att min idé börjar bli bättre och bättre. Så handlade jag hem lite av det viktigaste. Skulle ju åka till Salem var det tänkt också och kika på gymkort och jämföra priser men eftersom jag åkte med Jimmy tar jag det en annan dag.
Snart bör verkligen kryssningen bokas också. Blir det verkligen av osv? Hope so. Men känner mig inte speciellt manad att fråga om det hela tiden. För det är väl inte bara jag som vill åka, eller?
Jag har tänkt väldigt mycket dom senaste dagarna. Inte alla gånger det bästa när det är jag. Det jag har kommit fram till än så länge är att jag ska bli mer ego, tänka mer på vad jag verkligen vill.
Ändå ingen som tar mer eller mindre skada av det som det ser ut just nu.
Annars idag vet jag inte. Får se. Det är ju vm final i hockeyn så det ska man självklart se på, halv 2 inatt. Missa inte!
Har lite saker pågång som jag hoppas går igenom, tog tag i det ordentligt igår efter att jag pratat med en god vän. Det gör nog att jag kommer känna mig mer säker.
Tvivel är mitt andra namn just nu.
Kan inte tiden bara gå så man slipper fundera. Ibland är man ganska ensam med sina tankar.

127 dagar kvar.

jag vaknade en morgon, från en dröm jag hade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback