hurtbulle.

Dom säger det iallafall. En dag i framtiden kanske man blir lite fit också? Det är mitt mål, minst sagt. Har tränat lite handboll idag och gjorde ett försök att gå ut och springa, vilket var på tok för kallt så blev en ytterst kort runda. MEN vi var ute. Tanken som räknas har jag hört. Men träningen var väl flummig? Like always. Men på en bra nivå, sådär som bara vi kan. Eller? Nåja jag hade roligt iallafall. Men på söndag är vi taggade och motståndarna ska vi försöka göra köttfärs av.
På tal om det. Kul att man inte hade någon som helst aning om hur Sweeney Todd filmen var. Där ligger jag i min ensamhet och förväntar mig inte så mycket lyckas slumra, spolar  tillbaka och vad händer.. Joo hur mycket blod och grejer som helst. Jag blev så förvånad att jag inte hann bli rädd och när jag insåg att jag inte gillar sådant blev jag inte rädd längre då det blev för mycket. Haha. Överlag tyckte jag filmen var bra, väldigt speciell. Men tack för upplysningen om "den är skit bra" och thats it.
Så det blev helt enkelt att se på Hata Göteborg, som även den jag fått höra "en bra film och skit kul" hm. Jag har 20 min kvar att se, jag blir bara arg. Kanske slutar lite roligare?
I vilket fall som helst blir det tidigt i säng ikväll, är trött och det är jobb imorgon. Tänkte slå på stort och gymma efter jobbet också, minsann en hurtbulle. Haha.
Man försöker.



Så här mysigt hade jag det igår. Det är värme och kärlek. Eller något sådant. Dock en ganska oskarp bild men ni hajar.
Kanske ska försöka återskapa det där härliga. Eller så skiter man i det. Haha.

och du förtjänade en nominering för rollen du spelade...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Svar: Okej nej så gammal är du ju inte, jag fyller 17 om mindre än en månad hihi :)

nej ibland kan det vara skönt med en oplanerad helg, det händer ändå alltid nånting kul ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback