great night.

Vilket konstig men rolig kväll det var igår. Hämtade upp Johan hos sin mamma för att sedan dra till Micke och Pia där redan Jimmy, Danne och Hajas satt och värmde. Så vi intog platser i soffan och var inte sämre vi. Super trevligt med prat och diverse innan vi begav oss mot stan.
Mötte upp Carro i tumba som också skulle med och ha det roligt. Påvägen mot tåget fick jag även tag i Anton och vi skulle alla ses på Hirschen. Stackars Carro bara som behövde festa på jobbet men hon sa att det var lugnt så länge hon höll sig någorlunda fräsch. Haha.
Och inne på Hirschen mötte vi även upp Nadja. Sedan var festen igång. Efter en stund där och går mot baren så fick jag syn på Anton och hans barndomsvän Tobbe. Man kan säga att vi båda blev väldigt glada över att se varandra. Haha. Säger bara tur att han var så pass dragen så han inte kände hur tung jag var. Nåja. Dessa två herrar anslöt sig till vårat bord och så snackades det hejvilt.
Hann även upp och dansa en sväng med Nadja och Carro. Himla roliga tjejer det där måste jag säga!
Vid 2 tiden tror jag det var så kom även Markus dit efter han slutat jobbet. Lite av en Magaluf reunion på Hirschen då en tjej i baren också jobbat där nere och en annan tjejkompis till grabbarna också var där.
Dags för stängning och även dags att säga hejdå och tacka för en trevlig kväll. För det var de verkligen. Hade super roligt!
Så var det bara det där med fyllekäk och grejer. Dock var jag bara moraliskt stöd då Max hamburgare inte lockar mig. Sedan var det ju också den där helvetiska bussresan hem också. Tjollahopp.
Hemma halv 6 på morgonen och bara  tok krascha i sängen. Det var minsann nice.
Idag har det varit typiskt söndag och jag har bara legat och chillat i soffan med mamma. Skönt som få.
Imorgon börjar allvaret och jag på nya jobbet City mail. Herrejesus. Eller något i den stilen. Det jag undrar mest är hur fan jag ska ta mig upp halv 6 imorgon.

           

Lite bilder från igår kväll helt enkelt. Tog inte så mycket kort men några hanns med iallafall. Duktiga jag som får med mig kameran, trots att den glöms bort en del. Haha. Don´t hate me.

121 dagar kvar.

och det rör mig inte alls om det är dag eller natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback