bra humör.

Så där ja! Bokade just en sådan där fantastisk Oasis biljett serru! Hur grymt är inte det! Tur att Anja i laget skulle gå med sin kompis. Ibland tror jag att gud finns bara för mig. Oasis har jag lyssnat på i så många år jag kan minnas, dom är en av mina favorit grupper. Nej ingen klår Håkan och kommer aldrig göra. Men jag kan faktiskt lyssna på mycket annat också, nästan allt.
Så jävla glad är jag nu! Lalalala! =) <3

Som Anja sa "Wonderwall nästa!" Ooo ja.



jag måste sova tills vintern är borta...

Kommentarer
Postat av: Pappa

Så det snöar på er. Här har vi just nu så jävla varmt att man nästan klagar!!!!!!!!!Så Tim har fått något i nacken nu? Och vart ska du smattra dit nästa då? Nu är det bara 8 veckor kvar och vi har ny kapten och ny cruise direktor så nu är det nya kvastar som sopar. det blir nog bra i slut ändan. Puss o kram Pappa

2009-01-24 @ 10:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback