så snöar det.

Dom sa på vädret senast igår att det inte skulle bli någon snö. Men tji fick vi. Från det att jag gick upp imorse vid 9 och fortfarande kan jag ju säga att det snöar. Varför? Är inte vintern redan över sedan länge. Iallafall för oss i sthlms området som aldrig har en riktig vinter. Så det är fortfarande okej i fjällen osv där det är vinter till april. Vetande av egna erfarenheter.
Idag hade jag ingenting planerat mer än träningen ikväll. Ganska skönt men mest uttråkad.
Drömde även inatt om flytt, utomlands. Den här gången magaluf som det är planerat. Dock var ju såklart ingenting som man trodde, såg inte likadant ut eller nånting sådant. Kommer dit och inser att jag glömt USB-minnet. Haha. No big deal direkt så köpte nytt. Jag som inte ens tänkt på att ta med ett. Kan ha varit ett tecken.
Så berättade jag för mammilu om hela drömmen så skrattade hon och sedan frågade hon lite mer allvarligt "du har inte börjat ändra dig om resan då?" Det frågade hon nog inte bara i eget syfte om att få ha mig kvar hemma utan för att dubbelkolla att jag VERKLIGEN vill göra detta. Självklart! Jag är dum om jag inte hoppar på det tåget. Kommer bli kul!
Trodde också att detta var ett tecken på att börja fundera på vad man ska ha med sig. Mammilu har sagt det redan tidigare med tanke på vilka problem jag har när jag ska packa. Jag gjorde slag i saken och började spåna lite smått.



Har även rensat min garderob, IGEN lite grann. Får inte plats där längre.
Så har jag också fixat iordning vikttävlingssidan på
www.enannandelavtumba.se dock är den inte publicerad ännu då jag inte fattar hur man gör.
Jimmy får kirra det ikväll eller något. Så hojtar till när det är klart.
Då var det bara 2 timmar kvar innan man kan sticka på träning.. Segt.

96 dagar kvar.

jag känner pojken här i fönstret mittemot, han samlar drömmar i fickan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback