så hade vi helg.

Jag firade med att vara nykter igår kväll. Gick och la mig skit sent för att vara mig och nykter, ca kl 3. Det resulterade självklart i att jag sov som en stock (äntligen!) och vaknade sent. Men drömde iallafall massor av konstiga drömmar. Bland annat för säkert hundrade gången att pappilu kom hem. Ingen vidare kul story när man vet att nu exakt idag är det 4 veckor kvar innan han beger sig mot europa och Sverige.
Har vi tur så kommer han hinna se min sista match också, not so bad. Eftersom han inte sett mig spela i den gröna tröjan ännu.. Känns väldigt trist eftersom han alltid varit den som sett alla matcher (och även ett gäng träningar i mina dar) och alltid varit den som varit med. Har nu inte sett mig spela match i BK Salem tröjan när jag för första gången i mitt liv bytt lag och startat om på nytt.
Debuterade i Eken cup men då var pappilu iväg så han hann inte se. Eller tror han såg en match kanske. Eller var det förra året med Tumba? Jag minns inte riktigt. Har för mig att han inte såg en enda match.
Låter super töntigt jag vet, känns lite så också. Samtidigt som när man är van vid något och haft så i 15 års tid och helt plötsligt är det inte så längre. Då blir det väldigt tomt.
Lika tomt som huset ekar av att man inte är 4 st.
MEN det är bara 4 veckor kvar nu! Snart snart snart är han äntligen hemma.

Igår när jag gick till jobbet så fick jag flashbacks på Sälen för 2 år sedan när jag då på morgonen gick till jobbet. Dock lite närmare och jag hade ingen jacka och lite roligare jobb. Iallafall, så var det soluppgång, lite snö som kom ner så där fint, och jag kände redan då att en bra fredag börjat.
Tog två kort som visar lite grann iallafall. Men känslan går inte att beskriva, hela jag blir alldeles varm av tanken. Jag älskar den känslan.





Svårt att fånga känslan på bild. Men ni ser ju den lite ljusrosa himlen och det. Så kanske ni förstår lite vad jag menar.
Sälen är svårslaget faktiskt i några kategorier.
Men gärna lite vår vore helt okej för min del. Istället snöar det, igen.
Ikväll, oklart men förmodligen bara hemma. Plånboken säger nej tyvärr så jag håller mig hemma tror jag. Imorgon viktig match mot Tyrold.
Hoppas på vinst. Och jag älskar hemmamatcher.

81 dagar kvar.

är det på riktigt eller drömmer jag...

Kommentarer
Postat av: stina

åh, jag får gååååshud! <3

2009-02-22 @ 15:56:40
Postat av: angelique

stina: jaa visst! heelt underbart :D man har mycket att tacka sälen för <3

2009-02-22 @ 18:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback