en vm final och sushi.

Till VM finalen i handboll mellan Frankrike och Kroatien beställdes sushi. Hungrig som jag var. Kan säga att jag varit en smula hungrig sedan ingreppet i fredags. Var helt sjukt sugen att jag trodde jag skulle dö. Väl hemma med mina 8 bitars kunde jag ju inte direkt slänga i mig maten då jag för varje rulle sushi åt säkert tio tuggor på, sjukt jobbigt. Blev mätt efter knappt 5. Fick sedan lägga mig ner på soffan med magsmärtor istället. Det är minsann inte smärtfritt att äntligen få äta mat när man hållit uppe ett tag. Kan säga att jag inte längtar sådär jätte mycket tills nästa måltid jag äter.
Kan inte dom här två veckorna bara vara förbi, utan några som helst problem och allt har läkt så fantastiskt bra? Det är min önskan just nu.
Dock är det två veckor dit.
Vm finalen var iallafall väldigt spännande, och jag har fortfarande inte bestämt mig om jag tyckte det var bra eller dåligt att Frankrike vann över Kroatien. Kul match och se med tanke på hur intensiv den var. Förstå känslan på planen då. Själv är man nervös när man kliver ut på planen och möter Notlob eller något annat brögäng till skillnad från landslagen.
Kanske är lite därför man inte är någon talang eller spelar där? Troligtvis helt andra orsaker också.
Sova tidigt ikväll och jobb imorgon. Troligen enda dagen denna vecka. Skönt då jag känner att jag kommer vara utmattad om mina dagar kommer se ut såhär.

rinner långsamt tills min sång är slut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback