blev aldrig av.

Att blogga något igår, vilket är väldigt olikt mig och jag hade ungefär hela dagen på mig. Först på morgonen körde jag Jimmy till huddinge sjukhus för att han skulle röntga handen och lite så. Gick mycket snabbare än förväntat och vi tog en tidig lunch/fika på Bistron i tumba. Super skönt då inget öppnat än. Haha.
Åkte vidare för att driva lite tid hos Micke och Pia för att jag sedan skulle åka till Sarah och få håret fixat. Nice.
Och som vanligt blev det ju hur bra som helst! Du är som vanligt super duktig gumman =) <3
Tusen tack för hjälpen!
Mer planer smids för nästa fix av håret lite närmare jag åker. Skönt att ha lite planer faktiskt.





Resultatet då. Tog inga bilder innan vilket var lite klantigt, men aja spela roll.

Så glodde jag på 2 ½ men igår och laddade hem säsong 2 också. Och så såg jag på Patrik 1,5. En skön film faktiskt men trodde den skulle vara roligare.
På kvällen träning. Och det gick väl bra antar jag. As bra med skott träning! Mera sådant!
Nu jobb!

84 dagar kvar.

regnmoln brukade jaga mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback