bättre match.

Ja matchen idag var bättre, men inte bra. Varför kommer vi inte upp i den kapacitet vi kan spela på? Vi hamnar så lätt i de andra lagens tempo och missar passningar och skott. Trist att vi inte kan hålla bättre nivå även på dom mindre bra matcherna. Men allt är inte dåligt. Vi fick igång lite kontringar och hade ett bra försvar trots allt. Det är framåt det är lite körigare. Jag tror att vi har gjort plattmatchen och att det nu bara blir bättre. Är utan skador och sjukdomar är det ju inga problem. För det har varit ett av problemen.
Vinst mot Tungelsta med 23-8. Hade vi vunnit med en boll till hade vi legat etta i serien tydligen. Lite surt.
När jag iallafall kom hem och öppnade brevlådan så fanns ett litet brev till mig. Och jag såg direkt att det var från Sarah. Så himla sött! En liten kombinerad alla hjärtans dag present och födelsedagspresent. Blev chockad och glad. Men skamsen att jag inte hade ordnat något till henne på alla hjärtans dag.
Fick presentkort på salongen där hon jobbar. Och det kom ju mer än lägligt då jag ska dit på tisdag. Tuusen tack gumman! <3
Bättre uppmuntran efter min insats i matchen kunde inte blivit så mycket bättre. "Det är tanken som räknas"

86 dagar kvar.

ett enda ont ord om dig har alltid fått mig upp i ringen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback