bad update.

Inte här dock då jag lämnar minst ett spår varje dag. Utan på gängets hemsida www.enannandelavtumba.se jag har nu i och för sig varit duktig och uppdaterat om viktutmaningen. Efter en veckas dålig uppdatering. Och den 3mars vankas det halvvägs mätning för att se hur det har gått för oss 3. Jag misstänker att vi legat på latsidan ändå. Usch och fy på oss. MEN jag tycker att med att kika halvvägs hur det går kan man också öka på viljan att göra bättre resultat. Hoppas att det gör det iallafall.
Så nästa vecka så minsann får vi se hur det gått efter 4 veckor.
Jag kan erkänna för mig själv att jag måste skärpa mig. Och det är nu!

Som ni märker efter varje inlägg jag skriver här så kommer det en liten "mening". För dom som antingen känner mig ganska väl eller känner till raderna jag lägger till VET att alla citeras av min kung Håkan Hellström. Så det är inget som ploppar upp ur huvudet på mig (för så bra är jag verkligen inte på att hitta på fyndiga meningar som passar in) utan självklart tagna från olika texter han skrivit.
Och ALLTID är det från Håkan Hellström. Så det är inga texter från någon annan artist. Okej möjligt om så är fallet att jag tar från en text han gjort en cover på såklart. Men annars händer det aldrig.
Har väl haft så nästan sedan starten av bloggen. Fast först började jag med texter från låtar jag gillade. Men ganska snart blev det Håkan för hela slanten.
Han och hans texter berör mig mest.



och jag vill ha dig för gamla tiders skull...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback