snöig måndag.

Måndag. Denna fantastiska måndag. Känner att jag måste bli mer positiv. Ja jag är en positiv människa, men inte just nu. Den här perioden har jag varit på tok för negativ. Men även den mest positiva person måste få ha sina mörka stunder för att återhämta sig lite. Jag tror att det är så iallafall.
För att veta när man har roligt måste man ha tråkigt nångång.
Är sjukt förkyld, inte speciellt roligt. Men började dagen med en "grön-jävel". Alltså hos oss, i fam källsten kallar vi det så då namnet på naturläkemedlet i sig har så förbannat krångligt namn att vi döpte om den. Eftersom förpackningen är sjukt grön.
Så dagen i skolan har varit ganska varierande. Snön kom och var väldigt välkommet. Iskallt, skrapande av bil påväg hem, förfrusna fingrar och ännu snorigare. Ja vad säger man. Måndag.
Men ändå inte en allt för jobbig sådan. Gick väldigt fort. Skönt. Keep on going! Den här veckan sedan handlar det om 3 dagar! Fantastiskt!
Nä bara jag blir av med förkyldningen så jag kan lira på torsdag. Inte okej att avsluta det här året med en piss match. Don´t like.
Dagens låt tillägnar jag mig själv typ.
Daniel Lemma - Angelique



vi kunde ha den bästa tiden i våra liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback