lalala tisdag.

Ja det kom fan fram det där rackarns inlägget. Men hade fått dubbelt av föregående tydligen. Allt det här tekniska säger jag bara. Är inte speciellt insatt i hur allt funkar men helt retard är man väl inte.
Gick bra på jobbet, for runt som alltid. Men det var okej. Och så snöade det till barnens glädje. Men givetvis inget som landade.
Fick även höra att vi haft hela 17 soltimmar i sthlm i nov. Alltså inte ens ETT DYGN på EN månad. Inte konstigt att inget går som det ska någonstans och att alla är deppade.
Don´t worry be happy.
Ska snart iväg på träning, vet inte alls vad jag ska tänka. Får se hur det går helt enkelt. Har en konstig magkänsla.
Tur att jag har något riktigt skoj att längta till, fredag och lördag. Lördag födelsedagsfest för Iida, kommer bli kanon tror jag. Och fredag får ni veta då. Muhaha. Im happy.
Äh bäst att göra sig klar.



be aldrig om ursäkt, för sakerna du aldrig gjorde...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback